ENSAM HEMMA!

Nu är mamma i Wapnö och jag har lägenheten för mig själv :) känns la nice, få göra vad man vill osv :) men de e är ju tomt.. :/ Det är nu man borde ha en boyfriend .. x)
Men jag har varit nere på stan å lämnat in mitt CV och personliga brev till Gina Tricot eftersom ajg behöver ett jobb och jag tror att det hade passat mig just i detta nuet :) Sen fixade jag det jag ska ge min vän :) Men innan detta förljde jag med Hannah till Swedbank för hon skulle checka in sin check :P och nu är ajg hemma och funderar på att laga till något gott fast inget är tinat.. :/
Sen ska jag fixa till mig och ta lite kort så lägger jag ut det sen ;)



Puss&Qram ♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0