DITT ÄCKLIGA LILLA KRÄK!

Ja det säger väl ganska mkt.. men aah jag kan väl berätta lite dårra.. ni vet ju att jag var ansvarig för ljudet eller alla klassers blidspel osv.. det var inget lätt jobb men de fattade inte de elverna som kom upp och klagade på ALLT man gjorde, säger bara det.. GÖR DET BÄTTRE SJÄVLA DÅ! don't think soo ;)

Ja så som sagt man fick ju höra massa skit sen när man kom till skolan och folk som haha inte ens sa ett knyst under showen är sura hahaha LOOSERS säger jag bara.. så himla barnsligt att de måste känna att bara för att deras kompisar är sura på mig så måste de också va de.. -.-' haha skrattretande är det helt enkelt ^^
Ne men är det så att de har något problem med mig så förhelvete KOM TILL MIG!! och ni som inte har en anledning till att vara sura kan ju bara ta å rycka upp sig och stå på egna ben för ni kommer ah de så sjukt svårt sen när/om ni växer upp :) tro mig det jag säger kommer hjälpa er :)

Det som är SJUKT JÄVLA GÖTT när sånt här händer är att man har vänner som verkligen är ärliga och står upp för en och ett + i kanten är ju också då att de som är sura på mig haha är liiite väl rädda för människor med starka personligheter.. sorry girlfriends!  Om ni nu tyckte att jag va så himla bra och snäll och helt underbar, skit asså vrf ens slösa luft på massa lögner! ;)

Jahopp så nu har ja fått ur mig det med och ni som känner er träffade, börja fundera på vad fan ni gjort så kanske ni fattar att jag gjorde mitt yttersta och att det är ni som gör fel genom att snacka så mkt BULLSHIT! OKEJ?! :D TACK TACK! :DDDD


Puss&Qram ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0