DET VÄRSTA JAG VET!

De värsta jag vet, eller iaf bland de värsta jag vet är att bli dissad.. Jag har blivit dissad två gånger denna helg bara.. rätt harsh om ni frågar mig..!

Har man pratat om något väldigt länge och så blir de inte av när de väl är tid.. ne då är de ju väldigt kul, speciellt när inte person i fråga inte hör av sig och är allmänt OFF!
Sen när man pratat länge och väl angående något i framtiden.. ne men då ska den personen gå å hitta på något annat och INTE TÄNKER.. eller jo den tänker verkligen MED RÖVEN! FAN!

Jag blir så trött.. vad fan gör jag för att förtjäna att bli behandlad så här..! inte ett jävla skit som är dåligt..! Jag försöker alltid vara där för personer i min omgivning men vad fan får man tillbaka.. inte ETT SKIT!

ÅÅÅÅÅHHH!!!
PISSSÖNDAG!

Qram ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0