JAG ÄR INTE SÅN!

När man sitter å lyssnar på männsikor som talar om sina förhållanden eller när de är "på G" så säger de väldigt ofta att de flirtar så mycket som möjligt tills man har honom/henne, men jag förstår inte det för väldigt ofta så har killen eller tjejen gett falska förhoppningar pga det.. det är alltid kul å flirta å få respons men att sedan skita i det för att man tröttnar.. VRF I HELA FRIDEN FLIRTAR MAN SÖNDER VARANDRA, ska man inte flirta för att man skall verka intressant..?! Jag vet inte riktigt om jag är förståerlig men.. 

Jag har inte hjärta att ge någon falska förhoppningar.. för ja vet själv hur ont det gör...!

Ville bara skriva av mig lite :D

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0