SIST!

Idag hade vi elevrådsmöte och vi kommer typ ingenstans.. -.-' skolan vill att vi i elevrådet skall få de som röker att sluta röka.. hur fasen ska det gå eftersom det faktiskt är mest egen vilja det handlar om..
Men eftersom det var elevrådsmöte så fick jag åka hem själv vilket är lite tråkigt men aja :P det gick ju bra,är ju hemma nu så :P



Jag va helt anti Onepice eller Ziperall innan men nu när man skulle fixa till sina studentmössor så så såg jag en så sjukt snygg Ziperall där det stod Student2012 på halva kroppen, awesome ;)
så idag betalade jag pappa de pengarna som den kostar :)



Jag har lite ångest också för min bästa vän Linnea fyller 18 o februari och när ajg fyllde 18 i år så gav hon och hennes familj mig en spadag tillsammans med Linnea på Aisa Spa vilket va heeeelt underbart, och vill gärna ge tillbaka något så underbart, men jag kommer inte på något :( har funderat lite men tyvärr kkan jag inte säga här eftersom jag tror att hon läser min blogg :P 

Nu ska jag dra ut på stan med mamma :) ha de!


PussQram ♥

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0