EGEN LÄGENHET!

När min mamma är hos sin gubbe så får jag lägenheten för mig själv vilket är ganska nice, kan göra vad man vill, när man vill osv ;)
I think you know what I'm taking about ;)

Just nu sitter ajg och kollar på IDOL2011 och nu ska Chris Medina sjunga sin speciella låt - What are words!
Detta årets deltagare i IDOL är verkligen duktiga, jag brukar dock inte tycka om de som sjunger som Amanda Fondell men damn she's gooood ;) så jag kan inte säga vem jag vill ska vinna förutom att alla är värda det :) Dock älskar jag Moas - When I held ya!

Här kommer lite bilder som itne har med inlägget att göra utan bara lite mysiga bilder sådär ;)

 
Jag å min bästa vän va ute vis stranden en våreftermiddag
för ungefär 2 år sedan å hade lite photoshoot ;) 

 

Jag och Linnea har varit bästisar sen hon gick i 3:an och jag gick i 4:an, sen dess har vi hållt ihop även om jag började skolan någon helt annanstans än där vi bor så fixade vi det och fixar det. Denna tjejen är der bästa jag har! ♥

Puss&Qram ♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0