KAOSARTAT!

Jaa.. då va de ett tag sedan igen..! Förlåt men man har inte tid å blogga om allt för att jag har ett liv utanför datorn :D
Ja men ja kna ju berätta lite vad som hänt osv.. för de första så tog ja studenten och fick en systemkamera Nikon D5100 ^^ underbart med en GRYM kamera!
Sen fick jag jobb i en sko och sportaffär.. det jobbet vara hur grymt i början som helst, va heltaggad men sen gick det bara utför.. jag var nog överambitiös vilket gjorde dem rädda så jag skall sluta där självmant ( inte sparkad även om de skulle vilja de med nej) så snart som möjligt för att jag kan säga att jag har mått piss över det jobbet för de har inte varit trevliga för 5 öre.. lögner hit och dit, sen när pappa fick nog och åkte ner och skulle prata med dem så ljög de ihop en JÄVLA massa mer och himmel va arg det gör mig..! Pappa kom med förslaget att vi alla skulle sitta ner inklusive han själv på ett samtal, men så sa jag att jag itne ville detta för jag vill inte utsätta mig för människor som tror att man säger/gör saker som man verkligen inte gör osv.. haha och då när pappa var nere så blev de rädda för honom för de sa att ja men vi vill gärna ha din dotter tillbaka, vi villa tt hon ska jobba här.. jag men hur mkt BULLSHIT är inte de! jävla veka människor! -.-' så nu har ja fått jobb som städerska på ett hamnhotell, mkt nice.. där kan jag även vara självstädning och de känns så JÄÄÄVLA BRA! å chefen är så sjukt BRA!! till skillnad från mina nuvarande! IDIOTER!
Ja men detta är vad som hänt :)

Hoppas era liv är bättre än mitt men mitt börjar arta sig nu så jag är positiv ;)

Puss&Qram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0