SKRIVER AV MIG!

Jag sitter i skolan och har en så sjukt jävla konstig känsla i kroppen.. jag äör typ förbannad hela jäkla tiden å jaaa.. ja ska ha mens men asså så här PMSigt brukar de verkligen itne va.. kan ju va att saker händer i min omgivning som jag bara blir så sjukt less på och de händer hela tiden..! klart som fan man blir arg dp? :S

Igår va de träning för andra gången i Volleyboll å jag SÖÖÖG! har nog aldrig varit så dålit och ja de va ju inte så att någon annan gjorde de bättre.... Känns jävligt kul å komma tillbaka till en så sjukt rolig sport men at man suger är ju mindre kul.. -.-' men de är ju mitt egna fel så ja får bara träna upp mig igen för aj va fan inte dåligt innan.. fick till riktigt fina smashar och tog emot awesomelly och massa.. men faaaan ja slutade i min förra förening precis innan vi skulle börja med 6:manna vilket gör de väldigt mkt svårare för mig att komma in i ett lag där alla är bra på de och har lite väl kort stubin för att kunna lära mig.. men just det här att någon i laget vill att manm ska köra på hela tiden men vafan vi är ett LAG inte någon jäkla enmannsshow och då måste ALLA vara med på hur man ska stå osv, de va inte bara jag som inte fattade liksom.. men men vissa människor växer då aldrig upp.. Vi som lag måste snacka om det är att var ett LAG.. för bara för att en person är duktig betyder inte de att denne kan köra över de som är lite mindre bra...... ELLER HUR?! 


Aja nu sk ajag ha lektion så.. men japp de här var ett slags skriva-av-mig-inlägg.. för det är så ja hanterar mina känslor genom att skriva å gillar man inte det ja har att säga är de bara att itne gå in nästa gång ;) 




Puss&Qram ♥  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0