What todo, what todo!

Jaahopp..!
Jag har lite saker att erkänna osv..!

Jag har gjort ett stort misstag tror jag.. För några år sedan började jag snacka med en hur snäll kille som helst, eller han kontaktade mig.. vi träffades och pratade, men sen hände något som jag inte vill gå in på men JAG gjorde misstaget och kontakten bröts.. Nej vi va aldrig tillsammans men de kunde blivit så om inte jag hade fuckat upp det hela..! Nu tog jag modet och va den första som kontaktade honom vilket ajg är glad över, vi har snackat, dock inte om vad som hände för några år sedan utan helst allmänt, vi har träffats fast bara med umgänge omkring så det har inte blivit mkt prat alls.. De vibbarna han gav mig första gången vi snackade då för några år sedan va att han fick känslor för mig, lite föör fort kanske medans jag inte fick det alls.. men NU känns det helt annorlund, JAG har förändrats, tagit tag i livet, vet vad jag vill, ändrat attityd på livet och mina medmänniskor, men jag vet inte om det märks eftesom det som hände va såpass jobbigt att han tog bort mig från sitt liv. Men jag känner ändå att iom att han accepterade min förfrågning osv så känns det ändå att det går att jobba på men jag vågar inte ta det steget och göra honom besviken.. Vad jag har fattat det som är att han snackar med några stycken brudar vilket känns liiite sådär då va! Men hehe jag inte klandra honom iom att vi inte snackat på ett bra tag och det vi snackar om nu är bara allmänt så vi har inget på G men jag vill det...! USCH what todo liksom?!

Känns som om ja står i en vägkorsning med alternativen, skit i honom han snackar med andra, satsa och se vart det leder eller bara säga ALLT som finns att säga..!

Jag är inte kär i honom, jag tycker bara att jag har varit så dum och vill att han ska förstå att jag har ändrats..!
Tips kanske!

P.S. Jag har inte varit otrogen.. Skulle jag ALDRIG vara! D.S.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0