Heeeeeej alla nyfikna!

Ja då kanske man skall uppdatera lite kring mitt liv.. Jag har börjat i volleyboll igen, fast de kanske jag redan sagt men hehe aja.. det är sketsköj, mkt fint å titta på kan man ju lugnt säga!
Sen är de ju balen snart den 26 Maj sedan är det studenten den 8 Juni, jag finner inga ord för hur jag känner över att sluta skolan... Jag har ju haft sån tur med minframtid att jag vet precis hur jag vill ha de, vad javill jobba med och när osv.


Det är fortfarande väldigt mkt som kretsar kring det här med falkshet, men nu även jobba bitchar som står i vägen för lycka.. typ.. vissa kan bara inte se vad de själva gör och det sårar andra i omgivningen.. 

RELATIONER!
Jag har inte varit tjejen som tar risker eller hoppar in i något förhastat utan tänker gärna och analyserar situationen.. det är inte bra! eller till viss del är de skitbra för då slipper man bli sårad i onördan men de har som sagt sina brister det med.. det finns nämligen någon somjag fått upp ögonon för fast vet inte riktigt vart han står för att de finns skit emellan.. då är ju frågan skall man snacka med honom om de eller ska man låta honom komma till en om de nu är så.. men om man låter honom komma till mig så kanske han tänler likadant.. FATTAR NI JAG ÖVERANALYSERAR SKITEN!
Jag har aldrig varit bra på det här med att se om någon gillar en eller liknande.. OCH jag är skitdålig på att visa själv att ja gillar någon eftesom jag vill inte se ut som den tönten som kladdar å grejer så ja håller mig i bakgrunden å låter typ alla andra få de jag vill ha.. :/ skyll mig själv dårra..!

Jo en sak till .. jag har köpt löshår från Rapunzel nummer #18 40 cm.. när ja satte i det för en och en halv vecka sedan så duschade jag direkt när ja kom hem å jävlar va slitet det va.. SKITBESVIKEN.. de ska ju fan inte vara slitet när man köper det + att jag tänkte att ja men jag låter de självtorka för det är bäst för håret men ne då, då fick ja två fucking tussar åå jävlar va tråkigt asså... så nu har ja försökt å styla det med det är inte kul för det tar emot när jag typ ska platta det osv.. jag ska ha håret speciellt till balen och studenten men sen tror jag faktistk att jag tar ut det för jag vill ju verkligen itne se ut som en tjej med äckligt hår precis..




Puss&Qram ♥  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0