TEE!

Jag älskar te, vi har köpt ett te som smakar lime och jul ^^ det är helt underbart gott :)
Te med honung satt precis som en smäck :)

......................................................................................................................................................................
En till grej är att jag vill köpa löshår, nej jag är ingen fjortis som inte kommer fixa det så att det ser verkligt ut ;) Är det någon som vet något ställe där det är rätt billigt men väldigt bra kvalitetshår? :) jag har hittat ett men de är dyrt om jag inte misstar mig och det är buddisters hår innan de blir buddister måste de raka av sig håret så då säljer de det i affärerna och det skall vara bland de bästa håret man kna använda sig av i löshår :))



Puss&Qram ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0