SOM JAG FÖRUTSPÅDDE!

Japp som jag förutspådde så blev jag sämre när jag gick till skolan.. -.-' + att igår kväll när jag satt här å hade lite roligt med bloggen så hade jag en släng av öroninflamation..  men idag är det bättre med det :)

Idag så skulle jag vara med på Öppet Hus, men det blev ju inte av men om jag mår bättre frammåt dagen så ska jag, syrran och pappa åka till Biltema för vi ska köpa lite grejer till vår båt som jag och syrran köpte förra sommaren :)

DET är ju en till grej du inte vet om mig :P jag och syrran köpte som sagt en båt, en såkallad H-båt, som va typ solgul i lacken men så va de en dum jäkel som tyckte de skulle vra kul att använda något väldigt vasst och med mkt våld 8 stycken djupa revor i vårt skrov... IDIOT! men iaf vi anmälde detta och fick lackat om vår älskling till en lite mer ljus gul färg :) den blev superbra bara det att stället där vi lackade om henne var de så okunniga med just båtar så pappa fick åka ner å fixa iordning de djupa revorna eftersom de inte kunde göra de själva.. -.-' men iaf vi fick tillbaka vår båt iaf i bra skick :)

 Här har vi skönheten ;) detta va från förra vintern :) nylackad å grejer ;)




















Puss&Qram ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0