MOBBNING!

Detta ämnet är så hett och det tas upp på varje skola runt om i världen.. Mobbning är något som är så svårt att ta tag i, i väldigt många situationer.
Jag känner väldigt många som blivit mobbade inklusive jag själv.. jag tänker inte sitta här å skriva hur förjävligt det var eftersom jag försöker lägga det bakom mig, men eftersom ämnet drogs upp idag så kunde jag ju inte låta bli börja tänka igen.. -.-'

Mobbning finns i många olika sorter.. det kan vara att frysa ut någon vilket är både mentalt och fysiskt... men det finns ju sorter som tillexempel. fysisk mobbning där man då blir slagen eller puttad eller liknande och sen finns det psykisk mobbning där men kan säga saker som sårar eller så kan även blickar göra en större skada än vad väldigt många tror..
men kan väl säga att jag kan avslöja att blickar var den sorten som jag blev utsatt för men mer får ni inte veta ;)

Har du något att säga om detta eller mobbning så kommentera vettja ;)
Har du någonsin blivit mobbad så skriv så kan jag lyssna (läsa) och försöka förstå :)


Puss&Qram ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0