KÖTTHUVUD!

Jag har snackat med en kille i kanske 2 veckor bara å han är bara fööör mkt.. -.-' han har frågat efter mitt nummer två gånger och en gång frågade han två gånger SAMMA dag.. -.-'

Klart som fan han inte får mitt nummer om han ska vara så skum å grejer :O
........................................................................................................................................................................

Här kommer en fortsättning på vem-jag-är :P
Jag ÄLSKAR att laga mat det är en stooor passion för mig :) jag älskar att experimentera mig fram för att få bästa resultat :D Så idag ska jag göra de enklaste som finns, köttfärssås med spaghetti ;) gött som fasen!



























Gammal bild ;)



Puss&Qram ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0