BILDER!

Tyvärr så blev det inga bilder för när jag hade sminkat mig och fixat håret så som ajg ville ha det så upptäckte jag att jag hade glömt min kamera i skolan.. så urbota dumt! så bilder får bli imon eller något :P
Nu känner jag för att gå å lägga mig, gick ju upp kl kvart över 6 så jag behöver sömnen, men imon ska jag upp kl 9 eftersom jag börjar kl 11 ^^ fast ja slutar kvart över 4.. -.-' så när ja kommer till stan ska jag dra till pappa med bussen för att äta good mat och va där under helgen och umgås med resten av familjen :)



Det är lite roligt när man hör mina tjejer i klassen när jag berättar om aatt min pappa ska komma och att ajg blir jätteglad när han besöker skolan.. haha så tror de bara för att jag blir så glad att inte vi ses mkt.. vi ses näst intill varje helg och vi snackar nästan varje dag så vi ahr det bra.. men de är kanske också för att ajg har skilda föräldrar då "ska" det vara så att man "ska" ha dålig kontakt med någon av sina föräldrar men efterosm mina föräldrar gjorde skildsmässan till något bra och det gjorde de på ett mkt snyggt sätt så har jag och syrran fått det på köpet att komma närmare båda päronen ;)

så nu drar jag och lägger mig

Puss&Qram ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0